席琳狄翁唱的這首歌~很適合放在婚宴或成長MV唷!!
就是現在網誌自動撥的這首唷
囍兒推推推!!

The Colour Of My Love 愛的色彩

I'll paint my mood in shades of blue
Paint my soul to be with you
I'll sketch your lips in shaded tones
Draw your mouth to my own

些許的藍色塗滿我的心情
在你身旁畫出我的心靈
些許的色調描繪你的唇影
畫出專屬於我的唇形

I'll draw your arms around my waist
Then all doubt I shall erase
I'll paint the rain that softly lands on your wind-blown hair

畫出你的手臂圍饒在我的腰際
將所有的疑慮擦拭無遺
在你隨風飄逸的髮際,畫出灑落其間的溫柔雨滴

I'll trace a hand to wipe out your tears
A look to calm your fears
A silhouette of dark and light
While we hold each other oh so tight

描繪出可以擦乾你眼淚的手心
描摹出可以平靜你恐懼的眼睛
描塗出可以分辨光與暗的剪影
而我倆就能這樣緊緊相依

I'll paint a sun to warm your heart
Swearing that we'll never part
That's the colour of my love

畫出陽光溫暖你的心靈
藉此發誓我倆永不分離
那就是屬於愛的色彩

I'll paint the truth show how I feel
Try to make you completely real
I'll use a brush so light and fine
To draw you close and make you mine

自己的感受表露無遺
試著將你畫的完整與真實
筆刷輕輕地巧巧地
將你畫得更親近,更屬於自己

I'll paint a sun to warm your heart
Swearing that we'll never ever part
That's the colour of my love

畫出陽光溫暖你的心靈
藉此發誓我倆永世永不分離
那就是屬於愛的色彩

I'll draw the years all passing by
So much to learn so much to try

繪出所有已流逝的往事
這麼多值得去學習,這麼多值得去嘗試

And with this ring our lives will start
Swearing that we'll never part
I offer what you cannot buy
Devoted love until we die

然後藉著這指戒指重新開始
發誓我倆相守直到來生來世
一切的需求,我願給予
忠貞的愛情,至死不渝

arrow
arrow
    全站熱搜

    囍兒 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()